Miniperler!

Jeg har ikke før leget med Hamas miniperler, men da jeg fandt dem billigt blev jeg nødt til at prøve. Det er lidt som at lave korsstingbroderi, nørklet og småt, og med en masse tællen! Jeg blev grebet af det mindre format (flere pixels), men måtte også konstatere at man får vildt ondt i ryggen, hvis man lader sig opsluge for længe ad gangen. Da perlerne er så små kommer man nemt til at sidde helt foroverbøjet. Her er så de foreløbige resultater, nogen endda hængt op:

Stjerner, måske til ophæng?

Stjerner, måske til ophæng?

Søhest, inspireret af broderimønster fra nettet.

Søhest, inspireret af broderimønster fra nettet. Skal måske hænge i brusekabinen?

Træet vokser nu op af en stikkontakt.

Træet vokser nu op af en stikkontakt.

Jeg er truslen, der hærger om natten! Vores allesammens DarkWing Duck. Lavet efter værk på deviant.art.com

Jeg er truslen, der hærger om natten! Vores allesammens DarkWing Duck. Lavet efter værk på deviantart.com

Påfugle på badeværelsesskabet.

Påfugle på badeværelsesskabet.

Påfugle-kærester :) Inspireret af mønster til korsstingsbroderi

Påfugle-kærester 🙂 Inspireret af mønster til korsstingsbroderi

Træ inspireret, men meget modificeret, af mønster til broderi.

Træ inspireret, men meget modificeret, af mønster til broderi.

Leave a Reply

