Og vi siger velkommer til The Totoros

Hvem elsker ikke Min Nabo Totoro? Jeg gør i hvert fald! Og så var jeg så heldig at falde over de fineste hækle-opskrifter til at lave figurerne fra filmen. De er designet af Lucy Collin/Lucy Ravenscar og kan findes gratis på Ravelry.com 🙂

Her er det færdige resultat og synes, at de er blevet meget gode. Jeg har brugt træperler til øjne, men ved ikke om effekten er helt som jeg gerne ville have det:

:)

🙂

Den lille fyr er lillebitte og alt for cute. Og så tager han bestemt ingen tid at lære, heller ikke selvom man skal lære sig selv at lave popcorn-sting inden!

Den lille fyr er lillebitte og alt for cute. Og så tager han bestemt ingen tid at hækle, heller ikke selvom man skal lære sig selv at lave popcorn-sting inden!

Hele familien samlet

Hele familien samlet

På tur....

På tur….

Totoro med sit lille blad på hovedet :)

Totoro med sit lille blad på hovedet 🙂

2 thoughts on “Og vi siger velkommer til The Totoros

Leave a Reply

