Skåle

Jeg fandt lige to skåle mere, som jeg begge er meget stolte af, så selvfølgelig skal de også op på bloggen:

Rød skål med en lille mus i til min faster Tove

Rød skål med en lille mus i til min faster Tove

Den kunne bruges til nødder eller slik, men kun hvis man tør tage chancen med dens lille beboer!

Den kunne bruges til nødder eller slik, men kun hvis man tør tage chancen med dens lille beboer!

I øjeblikket er skålen fyldt med resterne fra min pose med hama-mini-perler.

I øjeblikket er skålen fyldt med resterne fra min pose med hama-mini-perler.

Enkel drejet skål med blå glasur.

Enkel drejet skål med blå glasur.

Leave a Reply

